Není třeba ztrácet čas objednáváním spotřebního materiálu, hlášením servisních požadavků a odečítáním počítadel!
Váš firemní tiskový nebo informační systém spojíme přímo s naším zákaznickým centrem Helpdesk, kterému Vaše multifunkční zařízení předají automaticky všechny své požadavky.
Získáváte:
- automatické a detailní hlášení vzniklých závad na multifunkčních tiskárnách, serverech a aplikacích
- pravidelné a včasné dodávky spotřebního materiálu v požadovaném množství bez jednotlivých objednávek
- snadné a přesné odečty počitadel vytištěných stran na tiskárně pro pravidelné vyúčtování
- delší bezporuchový provoz a méně oprav díky proaktivní podpoře a preventivní výměně opotřebitelných náhradních dílů před koncem jejich životnosti
- proaktivní servis a podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
OPTIMALIZUJTE VÁŠ
TISKOVÝ PARK
- Optimalizujte tisk ve vaší firmě a ušetřete až 60 % nákladů.
- Analýza a návrh optimalizace ZDARMA.
- Možnost pronájmu a financování tiskáren.
- Servisní a bezpečnostní zajištění tisku.
- Bezproblémový oběh a digitalizace dokumentů.
- Pokud Vás zajímá tato nabídka, kontaktujte nás a Vaše požadavky převedeme do reality.