Zákazníkům poskytujeme v současné době nejoblíbenější způsob pořízení kancelářské techniky, a to formou pronájmu tiskového zařízení spojeného s kompletním servisním zabezpečením a dodávkami spotřebního materiálu. Pronájmy jsou sjednávány převážně na dobu 36, 48 nebo 60 měsíců. Výhody takovéhoto způsobu pořízení jsou prokázané, a kromě finanční úspory a pravidelného rozložení finančních nákladů, získáte navíc i silného partnera, který převezme po celou dobu nájmu veškerou odpovědnost za chod stroje.
Výhody |
---|
- nulové pořizovací náklady
- okamžitá instalace
- přenesení odpovědnosti za provoz
- proaktivní servisní řešení po celou dobu pronájmu (Váš firemní systém nebo software tiskového zařízení spojíme přímo s naším zákaznickým centrem Helpdesk, kterému Vaše multifunkční zařízení předává automaticky všechny své požadavky)
- jasně a přesně stanovené provozní náklady (dle pevné ceny za vytištěnou stránku)
- v případě sjednání kompletního servisního zabezpečení je možné veškeré provozní a servisní náklady účtovat v pevné ceně vytištěné stránky, a to po celou dobu pronájmu
|