- Klíčové vlastnosti
- Dlouhodobý digitální archiv Vám zabezpečí uchování dokumentů po neomezeně dlouhou dobu s jistotou právní účinnosti dokumentů.
- Elektronická spisová služba umožňující evidenci a distribuci příchozích a odchozích zásilek napříč všemi komunikačními kanály
- Dokumentový server pokrývající celý životní cyklus dokumentu
- Procesní server, který flexibilně řídí průběh procesů organizací
ŘEŠENÍM PRO PRÁCI S DIGITÁLNÍMI DOKUMENTY JE DLOUHODOBÝ DIGITÁLNÍ ARCHIV
- Detailní dodržení požadavků české i evropské legislativy
- Udržení právní účinnosti dokumentů
- Nezávislost dokumentů na archivu
ELEKTRONICKÁ SPISOVÁ SLUŽBA
- Automatizovaná správa příchozích a odchozích zásilek
- Správa datové schránky
- Skartace podle zákona
PROCESNÍ WORKFLOW SERVER
- Auditní stopa dokumentu
- Řízení procesů a jejich optimalizace
- Schvalování připojováním elektronického podpisu
Toto řešení nabízí dlouhodobou péči o dokumenty přesně podle specifikací ETSI vyžadovaných českou a evropskou legislativou, ať už jsou tyto dokumenty uloženy v Elektronickém archivu nebo v úložišti třetí strany. Nabízí také integraci archivačních funkcí a navazujících služeb do stávajících informačních systémů zákazníka.
Pokročilý systém pro řízení oběhu chytrých formulářů, které slouží jako „elektronická košilka“ pro nesení příloh v jakémkoliv formátu, pro správu formulářů, jejich publikování a pro sledování procesů. Za jeho pokročilými funkcemi je téměř 10 let vývoje a zkušenosti ze stovek nasazení v různých sektorech trhu.
DLOUHODOBÝ DIGITÁLNÍ ARCHIV
- Jistota právní účinnosti dokumentů po neomezeně dlouhou dobu (LTV – Long Term Validation)
- Průkazné před úřady v České republice a celé EU
- Nezávislost dokumentů na elektronickém archivu (veškeré atributy potřebné pro ověření pravosti jsou připojeny přímo k dokumentu)
- Opatřování popisnými daty, třídění, široké možnosti vyhledávání
- Automatizované poskytování odkazů a dokumentů jiným systémům
SPISOVÁ SLUŽBA
- Evidence a distribuce příchozích zásilek napříč všemi komunikačními kanály
- Evidence odchozích zásilek, včetně doručenek napříč všemi kanály
- Jednotné řízení neomezeného počtu podatelen /výpraven
- Skartace podle zákona
- Jistota dodržení všech požadavků zákona o archivnictví a spisové službě a navazující legislativy
DOKUMENTOVÝ SERVER
- Pokrytí celého životního cyklu dokumentu
- Řízený vznik dokumentu (digitalizační linka, přebírání dat z informačního systému apod.)
- Distribuce dokumentu po organizaci
- Sofistikované nástroje pro řízení oběhu (zastupování, termíny, dynamické workflow a další)
- Podpora týmové práce (zpracování paralelní či v souslednosti)
- Řízení průběhu procesů organizací
- Automatizovaná výměna dat mezi dokumenty a informačními systémy
- Centrální přehled o stavu všech případů
- Jednotná evidence a správa elektronických procesů
- Připravené nejčastější agendy (vydávání faktur, schvalování příchozích faktur, služební cesty, žádosti o nákupy apod.)
KLÍČOVÉ RYSY
Detailní dodržení legislativy, flexibilita a snadné ovládání
- Intuitivní řešení, které nevyžaduje školení zaměstnanců
- Připraveno na integraci s jakýmkoliv běžně používaným systémem
- Velmi snadné provádění změn bez programování a bez zapojení dodavatele
- Přístup z libovolného zařízení vybaveného internetovým prohlížečem
- Zefektivnění práce bez složitých změnových projektů
- Podpora elektronického podpisu a připojování časových razítek podle norem vyžadovaných zákonem