+420 281 930 288

dokoniCASE

dokoniCASE

ZAVEĎTE POŘÁDEK VE SVÝCH DOKUMENTECH!

Už se Vám někdy stalo, že jste nevěděli, kde se aktuálně nachází faktura, kterou potřebujete zrovna schválit nebo se Vám občas i dokonce ztratila? Nebyli jste si někdy jistí v jakém stavu je Vaše žádost nebo jste si nebyli jisti zda máte k danému projektu všechny potřebné dokumenty ve správné verzi? 

Tyto komplikace Vám pomůže vyřešit naše řešení dokoniCASE pro správu a řízení oběhu dokumentů, díky kterému máte o všem přehled! 

  • již se Vám neztratí žádný dokument

Díky dokoniCASE můžete kdykoli a odkudkoli zjistit, u koho se daný dokument v průběhu svého životního cyklu nachází a v jakém je právě stavu.

  • vždy k danému dokumentu získáte všechny potřebné údaje, podle kterých pak dokumenty můžete snadno a rychle vyhledávat

DokoniCASE ohlídá, aby každý dokument obsahoval všechny požadované informace (indexy/metadata). Bez těchto údajů dokoniCASE nedovolí přechod dokumentu do dalšího stavu nebo jeho odeslání do archivu.

  • kontrola přístupu umožní práci s dokumentem až tehdy, kdy jsou splněny všechny předchozí podmínky

DokoniCASE umožňuje jednoduchou definici přístupů a práv pro práci s aktuálními dokumenty, včetně předávání mezi jednotlivými uživateli. Nebude se tak například stávat, že dojde k proplacení faktury, aniž by ji předtím schválil nadřízený.


dokoniCASE využijete i Vy

Ne vždy potřebujete a můžete od začátku nasazovat složité komplexní systémy.
dataPoint je systém jednoduchý na implementaci, ale vzhledem k použité technologii Vám umožní růst.

  • systém dokoniCASE můžete nasadit jako hlavní aplikaci pro archivaci digitálních dokumentů
  • můžete jej použít i jako doplněk stávajícího DMS systému
  • je vhodný jako nástroj pro indexování dokumentů před vstupem do jiného systému
  • lze ho využít prakticky pro jakoukoliv agendu dokumentů, kde je cílem každý dokument smysluplně označit, zařadit a uložit pro budoucí jednoduchý přístup


Příklady dokumentů, které lze v dokoniCASE evidovat

  • příchozí faktury
  • smlouvy
  • projektová dokumentace
  • objednávky
  • žádanky
  • dovolenky
  • plán výroby
  • zápisy z porad
  • reklamační řízení
  • přepravní listy
  • interní směrnice a předpisy
  • vyhlášky
  • záruční listy
  • bankovní výpisy
  • ceníky
  • cesťáky
  • daňová přiznání
  • dodací listy
  • evidenční listy výrobku (průvodky)
  • instalační protokoly
  • korespondence (došlá pošta, odchozí pošta)
  • likvidační protokoly
  • nabídky
  • nařízení
  • personální dokumentace
Varování

Zavřít