- Klíčové vlastnosti
Konica Minolta Document Navigator zaceluje mezeru mezi papírovými dokumenty, multifunkčními zařízeními a systémy pro správu elektronických dokumentů. Tato srozumitelná, spolehlivá, škálovatelná a flexibilní aplikace pro získávání dokumentů umožňuje uživatelům získávat, digitalizovat, distribuovat a využívat dokumenty tak, jako nikdy předtím.
VLASTNOSTI
Získání dokumentu
- Získávání dat z různých zdrojů, např. MFP, stolního počítače, dostupných souborů, e-mailů a FTP server“
- „Document Navigator embedded” (zabudovaný) umožňuje indexování na panelu strojů bizhub a autorizovaný přístup do provozních činností na uživatelské úrovni
- Snadné a spolehlivé indexování dokumentů s možnostmi vícenásobných klíčových slov / metadat
- Přímá rozhraní do mnoha cílových destinací, včetně databází SQL, FTP serverů, ERP a systémů pro správu dokumentů
Zpracování dokumentu
- OCR rozpoznání textu, zajišťující vytěžení textů z elektronických nebo papírových dokumentů
- Automatická konverze do mnoha elektronických formátů včetně Wordu, Excelu, PDF, sPDF, JPEG, TIFF, XML, PDF/A
- Automatické vylepšení obrazu a elektronické značkování
- Rozpoznávání čárových kódů zajišťující automatizované směrování dokumentů
- Rozpoznávání optických značek OMR, např. pro snímání dotazníků atd.
- Rozpoznávání FreeForm, např. pro snadné rozpoznání potřebných polí od různých dodavatelů
Doručení dokumentu
- Snadné směrování digitálních dokumentů přímo ze zařízení bizhub na libovolnou interní nebo externí e-mailovou adresu, např. z firemní Active Directory nebo adresní knihy LDAP
- Doručení naskenovaných dokumentů na jakékoli místo v síti
- Přímé nahrávání skenovaných dokumentů na jakýkoli FTP server
- Konektor do ERP/DMS/CRM prostředí: SharePoint, DocuWare, Windream atd.
KLÍČOVÉ VÝHODY
Firmy všech velikostí mohou díky Document Navigatoru snadno zacelit mezery ve zpracování svých dokumentů – získají efektivní plynulost počínaje vstupem dokumentů, přes jejich zpracování až po dodání potřebných informací.
Automatizace procesů, snadné napojení na další systémy
- Jasně definované postupy optimalizují interní procesy, zjednodušují rutinní práci a významně šetří čas. Existující konektory zajišťují snadnou a přímočarou integraci do systémů CRM, ERP a DMS.
- Snadné nasazení a logická obsluha Document Navigatoru je usnadněna kompletní integrací do panelu s jednoduchou indexací.
- Automatizace procesů včetně vytěžování čárových kódů, zónové OCR a rozpoznávání polí formulářů omezují nutnost uživatelských zásahů na minimum.
- Přímočará konverze do formátů Word, Excel, PDF/A, JPEG 2000 apod. zajišťuje vysokou flexibilitu zpracování.
- Vysoká modularita Document Navigatoru umožňuje snadné přizpůsobení uživatelských aplikací.