Menu Zavřeno

Dlouhodobý digitální archiv

  • Dlouhodobý digitální archiv Vám zabezpečí uchování dokumentů po neomezeně dlouhou dobu s jistotou právní účinnosti dokumentů.
  • Elektronická spisová služba  umožňující evidenci a distribuci příchozích a odchozích zásilek napříč všemi  komunikačními kanály
  • Dokumentový server pokrývající  celý životní cyklus dokumentu
  • Procesní server, který  flexibilně řídí průběh procesů organizací

 

ŘEŠENÍM PRO PRÁCI S DIGITÁLNÍMI DOKUMENTY JE DLOUHODOBÝ DIGITÁLNÍ ARCHIV

  • Detailní dodržení požadavků české i evropské legislativy
  • Udržení právní účinnosti dokumentů
  • Nezávislost dokumentů na archivu

 

ELEKTRONICKÁ SPISOVÁ SLUŽBA

  • Automatizovaná správa příchozích a odchozích zásilek
  • Správa datové schránky
  • Skartace podle zákona

 

PROCESNÍ WORKFLOW SERVER

  • Auditní stopa dokumentu
  • Řízení procesů a jejich optimalizace
  • Schvalování připojováním elektronického podpisu

Toto řešení nabízí dlouhodobou péči o dokumenty přesně podle specifikací ETSI vyžadovaných českou a evropskou legislativou, ať už jsou tyto dokumenty uloženy v Elektronickém archivu nebo v úložišti třetí strany. Nabízí také integraci archivačních funkcí a navazujících služeb do stávajících informačních systémů zákazníka.
Pokročilý systém pro řízení oběhu chytrých formulářů, které slouží jako „elektronická košilka“ pro nesení příloh v jakémkoliv formátu, pro správu formulářů, jejich publikování a pro sledování procesů. Za jeho pokročilými funkcemi je téměř 10 let vývoje a zkušenosti ze stovek nasazení v různých sektorech trhu.

 

 

DLOUHODOBÝ DIGITÁLNÍ ARCHIV

  • Jistota právní účinnosti dokumentů po neomezeně dlouhou dobu (LTV – Long Term Validation)
  • Průkazné před úřady v České republice a celé EU
  • Nezávislost dokumentů na elektronickém archivu (veškeré atributy potřebné pro ověření pravosti jsou připojeny přímo k dokumentu)
  • Opatřování popisnými daty, třídění, široké možnosti vyhledávání
  • Automatizované poskytování odkazů a dokumentů jiným systémům

 

SPISOVÁ SLUŽBA

  • Evidence a distribuce příchozích zásilek napříč všemi komunikačními kanály
  • Evidence odchozích zásilek, včetně doručenek napříč všemi kanály
  • Jednotné řízení neomezeného počtu podatelen /výpraven
  • Skartace podle zákona
  • Jistota dodržení všech požadavků zákona o archivnictví a spisové službě a navazující legislativy

 

DOKUMENTOVÝ SERVER

  • Pokrytí celého životního cyklu dokumentu
  • Řízený vznik dokumentu (digitalizační linka, přebírání dat z informačního systému apod.)
  • Distribuce dokumentu po organizaci
  • Sofistikované nástroje pro řízení oběhu (zastupování, termíny, dynamické workflow a další)
  • Podpora týmové práce (zpracování paralelní či v souslednosti)
  • Řízení průběhu procesů organizací
  • Automatizovaná výměna dat mezi dokumenty a informačními systémy
  • Centrální přehled o stavu všech případů
  • Jednotná evidence a správa elektronických procesů
  • Připravené nejčastější agendy (vydávání faktur, schvalování příchozích faktur, služební cesty, žádosti o nákupy apod.)

 

KLÍČOVÉ RYSY

Detailní dodržení legislativy, flexibilita a snadné ovládání

  • Intuitivní řešení, které nevyžaduje školení zaměstnanců
  • Připraveno na integraci s jakýmkoliv běžně používaným systémem
  • Velmi snadné provádění změn bez programování a bez zapojení dodavatele
  • Přístup z libovolného zařízení vybaveného internetovým prohlížečem
  • Zefektivnění práce bez složitých změnových projektů
  • Podpora elektronického podpisu a připojování časových razítek podle norem vyžadovaných zákonem